kajsag-thlin

Alla inlägg under mars 2010

Av kajsa göthlin - 15 mars 2010 15:00

hheejj,

sorryy om jag inte bloggat med sak samma :)

nu kommer jag börja igen :d

tror ja ;p

aja

idag har jag varit i skolan :(

tråkigt,

sen snart ska jag på teater sen blire fotbollsträning  :D


//kg  


:(

Av kajsa göthlin - 11 mars 2010 16:12

hhejj,

har typ inte bloggat har liksom inte varit inne på datorn så mkt ;(

men nu kommer det komma varje dag igen :)

det kanske inte är så kul att läsa det här lilla inlägget ;p

men jag vill skriva :D:D

aja

puss & hej


//kg  

Av kajsa göthlin - 6 mars 2010 20:11

heeeeeeeeeeeejj,

här kommer filmen :D


//kg  


  

Av kajsa göthlin - 6 mars 2010 20:03

hhhheeeejj,

just nu har jag sätt klart på filmen tonårsliv :D

den var 7kt bra!

just nu tittar jag på mello äter godis ostbågar och chips :D

lyxlyx

jag lägger snart ut en bild på filmen jag såg :)


// kg  

Av kajsa göthlin - 6 mars 2010 17:08

shu,

ny header asså där uppe vad tycks ? :)

//kg  

Av kajsa göthlin - 5 mars 2010 19:29

shushu (:,

nu har jag kommit hem från gustavsvik :D

jag åkta forsen typ 100 ggr

den är ju klart roligast (;

sen åkte jag den nya tråkiga

gula kanan 2 ggr

den var inte rolig :(

sen åkte jag toaletten jätte många ggr

inte mer än forsen då men men

sen " disco tunnen " som jag säger

åkte jag typ 10 ggr :D

vi kom dit vid 9 näre uppna

sen märkte vi att den nya

var trasig tråkigt tråkigt

men sen vid 3 tiden öppna den :D

vi åkte nästan först av alla!

hihihihi

men om jag ska ge poäng på dagen så får den lungt

9 av 10 den ända dårliga var att jag är skit trött nu

och att den nya kanan var tråkigt :(

men aja puss & hejj


//kg  

Av kajsa göthlin - 4 mars 2010 15:46

hhhheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej,

jjust nu sitter jag och ävve & kollar på ett fe program :D

super bra (y)

jag tror det heter winx clubb!

TUMMEN UPP (Y)

hahahaha

vi har precis hoppat i snön

kolla bilderna på www.ellenlenachristina.bloggplatsen.se

hihi fina hoppbilder :)

aja nu vill jag ha kommentarer så

kommentera nu :)


puss puss

//kg  

Av kajsa göthlin - 3 mars 2010 09:36

hhhhhhheeeeeeeejj (:,

igår hann jag inte blogga så mkt

så jag skriver om den nu :)

ja igår åkte jag buss till stan med elllen (:

sen åt jag mat där :)

sen fick jag åka buss hem och fick typ panik

på bussen :P

hehe,

ni vill inte veta vrf :)

ah sen kom lisa :)

och vi åkte till luftkudde land saken

det var inte kul :p

aja sen gick jag o lisa hem :)

och hon lärde mig göra världens coolaste bild :)

blev faktist nöjd :M

aja men idag ska jag vara med alvii

& ebbii och vi ska ha kuligt :M

puusss & heejj


//kg   

Presentation


hhejjsan :)
jag e en tjej på 11 bast :)
jag ÄLSKAR och få komentarer :)
så kommentera mina uppdateringar :)

Mina Kompisars Bloggar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Statistik

Klotter

Senaste inläggen

Omröstning

Vad tycker ni jag har för lite av på min blogg?
 Ingenting allt är perfekt!
 Outfits
 Videobloggning
 Videos från youtube
 Bilder
 Uppdateringar
 ALLT!
 Omröstningar

Ovido - Quiz & Flashcards